I vantaghji di u tubu di aletta di saldatura spirale HF

Materiale generale di tubu nudu: Alloy, Carbon Steel, Stainless Steel

Tubu nudu OD: 16-219 mm

Fin materiale generale: Alloy, Carbon Steel, Stainless Steel

Passu di l'aletta: 3-25 mm

Altezza pinna: 5-30 mm

Spessore d'aletta: 0,8-3 mm

Tubu d'aletta di tipu H
STUDDEN FIN TUBE

Tubu à aletta spirale di saldatura à alta frequenza

U tubu d'aletta spirale di saldatura à alta frequenza hè un novu tipu di materiale di trasferimentu di calore chì hà a caratteristica di resistenza à l'usura è alta efficienza.È hè un tipu d'elementu di trasferimentu di calore à alta efficienza è risparmiu d'energia.

Si adopra a tecnulugia spirale saldatura high-frequenza, a tecnulugia di brevettu naziunale cù suminatu putenza high-frequenza cum'è a surgente di calore à scaldà a striscia azzaru, pipa azzaru à u listessu tempu, yo fà u so saldatu inseme cum'è un sanu.Sta tecnulugia hà e caratteristiche cum'è alta in efficienza termale, grande zona di dissipazione di calore, longa vita di serviziu, temperatura d'adattazione di gamma, alta pressione, etc.

Ampiamente utilizatu in a ricuperazione di u calore di scarti, l'industria petrochimica, a caldaia di centrali elettriche, l'economizzatore, l'autobus, u riscaldamentu di l'edificazioni civili, a refrigerazione, l'asciugatura, a medicina di l'asciugatura di legnu, u sistema di essiccazione di l'alimentu è altre industrie.

I vantaghji di u tubu d'aletta spirale di saldatura à alta frequenza:

1. A stallazione simplice è ecunomica

A lunghezza massima di u tubu alettatu spirale di saldatura à alta frequenza pò ghjunghje sin'à 6 metri, chì riduce i punti di unione, rendendu l'installazione più ecunomica, efficiente, è riduce ancu a probabilità di fuga di i giunti.

2. Mantenimentu faciule

Dopu a stallazione, u tubu d'aletta spirale di saldatura d'alta frequenza ùn deve più esse mantene.

3. Alta efficienza

L'area di dissipazione di u calore di u tubu d'aletta spirale di saldatura d'alta frequenza hè più di 8 volte di u tubu di luce. L'internu hè liscia, cusì a resistenza di u flussu internu hè chjuca.

4. Longa vita di serviziu

Fin è pipi cù una forza meccanica alta, cusì a forza di tensione hè più di 200 mpa.Tutti l'internu è l'esternu di u tubu sò tutti fatti di trasfurmazioni galvanizzate in caldu.

Materiale di l'aletta saldabile: acciaio carboniu, acciaio inox, acciaio legatu, acciaio resistente à a corrosione.

Forma d'aletta saldabile: dente reale, dente.


Tempu di post: May-05-2022