L Tubu alettatu L'efficienza termica più alta

U materiale di striscia hè sottumessu à una deformazione cuntrullata sottu a tensione chì dà a pressione di cuntattu ottimale di u pede di l'aletta nantu à u tubu di basa, maximizendu cusì e proprietà di trasferimentu di calore.

U pede di l'aletta aumenta considerablemente a prutezzione di corrosione di u tubu di basa.

Materiale generale di tubu nudu: Rame, Alloy, Carbon Steel, Stainless Steel

Tubu nudu OD: 16-63 mm

Fin materiale generale: Copper, Aluminium

Passu di l'aletta: 2,1-5,0 mm

Altezza pinna: <17 mm

Spessore di l'aletta: ~ 0,4 mm

L tubu alettatu1

Tubu alettatu à L

U tubu alettatu di tippu L rende a sezione trasversale trapezoidale chì si forma da u rolling combine strettamente cù a dimensione di distribuzione di densità di flussu di calore.L'alette si combinanu strettamente cù u tubu, chì rende l'efficienza termale più alta è mette fine à a resistenza termica chì porta da u cuntattu senza eliminazione da u spaziu di segmentu di u tubu alettatu di tippu di corda.

Temperatura di travagliu: 230 ℃

1. Features: A tecnulugia di avvolgimentu migliurà l'efficienza di a produzzione è u trasferimentu di calore, rende u pitch mediu di l'aletta è a proporzione più alta trà l'alette è u tubu.À u listessu tempu, u tubu di basa pò esse prutetti da l'erosione di l'aire.

2. Applicazione: L-tippu tubu finned principarmenti usatu in petrochimica, energia elettrica, fabricazione di carta, tabacco, riscaldamentu di custruzzione è altre industria, cum'è aria cooler, air heater è air heater di l'industria alimentaria, sistema di essiccazione a spruzzo di amido di pianta.


Tempu di post: May-05-2022