Tubi alettati per saldatura ad alta frequenza

Tubi alettati per saldatura in spirale

I tubi alettati in spirale saldati à alta frequenza sò generalmente usati per l'industria petrochimica è soprattuttu installati nantu à e sezioni di cunvezione di riscaldatori, caldaie di calore residuale, economizzatori, preriscaldatori d'aria è scambiatori di calore chì implicanu u trasferimentu di calore da un fluidu caldu à un fluidu più friddu attraversu un muru di tubu.

I tubi alettati elicoidali forniscono al progettista una elevata efficienza termica e soluzioni di design compatte per una vasta gamma di scambiatori di calore in cui si trovano i gas di combustione puliti.I tubi alettati elicoidali sò fabbricati in profili win Solidi è Serrated.

I tubi alettati solidi elicoidali sono prodotti avvolgendo elicoidamente tubi a striscia di pinne continue.A striscia di l'aletta hè ferita in spirale nantu à u tubu è saldata continuamente cù un prucessu Elettricu d'Alta Frequenza à u tubu longu à a radica spirale.A striscia di l'aletta hè tenuta sottu tensione è cunfinata lateralmente mentre hè furmatu intornu à u tubu, assicurendu cusì chì a striscia hè in cuntattu forte cù a superficia di u tubu.Una saldatura cuntinuu hè appiicata à u puntu induve a striscia di l'aletta principia prima à curvarle intornu à u diametru di u tubu, utilizendu u prucessu di saldatura à l'arcu di gasu.

Per una certa dimensione di tubu o tubu, l'area di a superficia di trasferimentu di calore desiderata per unità di lunghezza di u tubu pò esse ottenuta specificendu l'altezza di l'aletta adatta è / o u numeru di alette per inch di lunghezza.

Questa cunfigurazione di tubu alettatu in acciaio saldatu pò esse aduprata per quasi ogni applicazione di trasferimentu di calore, è hè particularmente adattata per l'applicazioni à alta temperatura è pressione alta.E caratteristiche impurtanti di sta cunfigurazione sò un ligame efficace è efficace di l'aletta à u tubu in tutte e cundizioni di temperatura è di pressione, è a capacità di resiste à e temperature elevate di l'aletta.

Una pinna elicoidale cuntinuu hè attaccata à u tubu di basa per saldatura di resistenza elettrica d'alta frequenza per dà un ligame efficiente è termicamente affidabile.

Tubu di basa OD
(mm)
Spessore di u tubu di basa (mm) Altezza Fin
(mm)
Spessore d'aletta (mm) Passu di l'aletta (mm)
22 mm ~ 219 mm 2,0 mm ~ 16 mm 8 mm ~ 30 mm 0,8 mm ~ 4,0 mm 2,8 mm ~ 20 mm
Materiale di u tubu di basa Material Fin Lunghezza di u tubu (Mtr)
Acciaio Carbone, Alloy Steel, Stainless Steel è Corrosion-resistance Steel Acciaio Carbone, Alloy Steel, Stainless Steel è Corrosion-resistance Steel ≤ 25 Mtrs

Tubu alettatu di tipu H

● Specificazioni tubu finned tipu H

● Tube OD: 25-73mm

● Tube Thk: 3.0-6.0mm

● Fin Thk: 1.5-4.0mm

● Fin Pitch: 9.0-30.0mm

● Fin Altezza: 15.0-45.0mm

Tubi alettati H sò largamente usati in caldaie utilitarie, caldaie industriali, putenza marina, coda di scambiatori di calore, economizers o incineratori di rifiuti per installazioni di carbone è oliu, etc.

H-economizer dui rettangulari fin, simile à un quatratu, a so lunghezza bordu per i tubi fluoriscenti di 2-fold, una espansione di a superficia di riscaldamentu.

I prucessi di saldatura di resistenza flash H-economizer utilizati, a saldatura di saldatura dopu à l'altu ritmu di fusione, a forza di tensione di saldatura, è hà una bona conduttività termica.H-economizer pò dinù fabbricari duali tubu "doppiu H" tippu fin tubi, a so struttura rigida, è pò esse appiicata à una occasione fila tubu più longu.

Max.Température de travail : 300°C

Resistenza à a corrosione atmosferica: OK

Resistenza meccanica: bona

Materiale Fin: Copper, Aluminium, Carbon Steel, Steel inox

Materiali di Tubu di Base: Qualchese materiale dispunibule, cum'è Tubu d'acciaio di carbone, A179, A192, A210, tubu inox A269/A213 T5 T11 T22 304 316

Tubi alettati rettangolari

Tubi alettati quadrati a pipa unica è tubi alettati rettangolari a doppia pipa sò ancu fabbricati secondu e esigenze di i clienti.Quessi sò particularmente adattati per i gasi di scarico carichi di polvera, per esempiu per economizers in unità di carbone è oliu o incineratori di rifiuti.

Tubu alettatu studded

● Tubu OD: 25~273 (mm) 1"~10"(NPS)

● Spessore di parete di tubu: 3,5 ~ 28,6 (mm) 0,14 "~ 1,1"

● Lunghezza di u tubu: ≤25,000 (mm) ≤82 ft

● Dia. Stud.: 6~25.4 (mm) 0.23"~1"

● Altezza Stud: 10~35 (mm) 0.4"~1.38"

● Passu di stud: 8~30 (mm) 0.3"~1.2"

● Forma Stud: Cilindricu, Ellittica, tipu di lente

● Tubi alettati Diametru esterno: 1 "à 8"

● Stud à l'angolo di a superficia di u tubu: Verticale o angulu

● Materiale Stud: CS (u gradu più cumuni hè Q235B)

● SS (gradu più cumuni sò AISI 304, 316, 409, 410, 321,347)

● Materiale di Tubu: CS (u gradu più cumuni hè A106 Gr.B)

● SS (u gradu più cumuni sò TP304, 316, 321, 347)

● AS (u gradu più cumuni sò T/P5,9,11,22,91)

● Spessore Fin: 0,9 à 3mm

● Studded Tubes Diametru fora: 60 à 220mm

Tubi chiodati:I studs sò saldati à i tubi utilizendu a saldatura di resistenza elettrica, producendu saldature d'alta qualità.I tubi studded sò soprattuttu impiegati in preferenza à i tubi alettati in sistemi di trasferimentu di calore in e piante petrochimiche, induve a superficia hè esposta à un ambiente assai corrosivu, cum'è gasi brutti o liquidi.Questi tubi duveranu esse resistenti à i materiali aggressivi è deve esse puliti spessu.I tubi studded in acciaio sò usati invece di tubi alettati per u trasferimentu di calore in l'industria petrochimica, in generale in furnace è caldaie induve a superficia hè esposta à un ambiente assai corrosivu è induve i flussi di gas assai sporchi necessitanu una pulizia frequente o aggressiva.Studded tubi sò un tipu di tubi di metallu.Questi tubi anu studs saldati nantu à u tubu di metallu.Questi studs sò disposti in una furmazione specifica in tutta a durata di u tubu.Sò spessu usati in caldaie è raffinerie.Cumu aumentanu a superficia per un trasferimentu di calore più altu, sò usati per reheating.

Studded Tubes sò appiicati à a camera di cunvezione di u fornu di riscaldamentu in l'industria petrochimica per aumentà u coefficient di trasferimentu di calore à u latu fuming.Studded Tubes sò dui o trè volte u quadru di Tubi di luce.A causa di l'usu di tubi studded, a forza calda pò esse uttenuta cum'è a radiazione in u disignu raghjone.I Tubi Studded fabbricati da a nostra cumpagnia adoptanu u metudu di saldatura di resistenza.U prucessu di saldatura hè cuntrullatu da u prugramma PLC.U mutore di alimentazione è a graduazione utilizanu servomotore.Studded numeru pò esse stabilitu via l 'interfaccia umanu-urdinatore.U paràmetru di graduazione è u coefficient di compensazione pò esse stabilitu secondu e esigenze tecniche per assicurà a qualità è a precisione di i prudutti.

Principiu d'applicazione è di travagliu

1. L'equipaggiu hè utilizatu solu per a saldatura di tubi studded.I tubi studded pruduciuti cù stu equipamentu hè un cumpunente di scambiu di calore efficiente in energia.Hè carattarizatu da alta efficienza di trasferimentu di calore è alta pressione di cuscinettu, è megliu adattatu à e zone di alta temperatura.Hè principarmenti utilizatu in a ricuperazione di u calore di scarti, petrochimica, sistemi di scambiu di calore di caldaie centrali è altre industrii.

L'applicazione di tubi studded in a camera di cunvezione di u fornu di riscaldamentu di l'industria petrochimica pò aumentà u coefficient di trasferimentu di calore di u latu di u fumu.L'area di i tubi studded hè da 2 à 3 volte quella di i tubi di luce.Sutta a cundizione di un disignu raghjone, l'usu di tubi studded pò ottene a stessa intensità di calore cum'è a radiazione.

2. Studded tubu hè una parte scambia di calore integrata trattatu cù a saldatura di resistenza di u tippu di cuntattu di freccia di u putere è a saldatura di fusione di forza di fusione.

3. L'equipaggiu adopra a saldatura senza tumore di metalli dual-torch.U mutore stepper hè adupratu per a divisione di a testa di stud;è a guida lineare usa slide head machine.A precisione di saldatura hè assicurata.

4. U saldatore di tubi studded hè un saldatore integratu meccanicu-elettricu.A parte di cuntrollu elettricu adopta u cuntrollu di u prugramma PLC è a paràmetru di l'interfaccia omu-macchina, è l'operazione hè simplice è affidabile.I paràmetri di saldatura adoptanu i paràmetri di l'urdinatore unicu.U so rendimentu hè stabile è cunvene.

Parametri tecnichi principali

1. Capacità di input nominali: 90KVA

2. Tensione nominale di input: 380V ± 10%

3. Diamitru di tubi azzaru welded: 60-220mm

4. Diametru di studs welded 6-14mm (è altri studs in forma anormali)

5. Lunghezza effettiva di tubi d'acciaio saldati: 13m

6.Spacing Axial di studs welded: pò esse liberamente aghjustatu

7. Arrangement of studs radially welded: even number

8. Mentri saldatura materiali in acciaio inox, preheater hè necessariu (fattu da sè stessu utilizatori).

Tubu à alette dentelé

U tubu d'aletta dentata hè oghji più è più populari in a fabricazione di caldaie, recipienti di pressione è altri equipaghji di scambiatori di calore.Hà più vantaghji cà l'altri tubi d'aletta solida cumuni, chì include principalmente:

Coefficient di trasferimentu di calore più altu.U serrate pò fà u flussu di gas à traversu l'alette liberamente, rinfurzendu u muvimentu turbulente è migliurà l'effettu di trasferimentu di calore.Ricerche mostranu chì l'efficienza di trasferimentu di calore di u tubu d'aletta serrata hè di circa 15-20% più altu di u tubu d'aletta solida cumuni.

Reduce u cunsumu di metalli.A causa di u coefficient di trasferimentu di calore più altu, per a listessa quantità di calore, u tubu d'aletta serrata hè cù menu spazii di trasferimentu di calore, chì aiutanu à riduce u cunsumu di metalli.

Anti-depositu di ceneri è anti-scaling.A causa di u serrate, hè assai difficiuli per u tubu di l'aletta serrata per deposità a cendra è scaling.

Hè più flexible per adattà à i cambiamenti di direzzione di u flussu di gas.

L'impurtanti caratteristiche di sta cunfigurazione sò efficaci, efficaci ligami di l'aletta à u tubu in tutte e cundizioni di temperatura è pressione, è a capacità di resiste à e alte temperature laterali.Questa cunfigurazione di l'aletta serrata hè ancu megliu per resiste à l'incrustazione di l'aletta se questu hè un prublema in l'applicazione.Questu dà megliu proprietà di trasferimentu di calore cumparatu cù l'alette solide.

● Dettagli tecnici

● Base Tube Details

● Diametru Tube: 20 mm OD Min à 219 mm OD Max.

● Spessore di u tubu: Minimu 2 mm finu à 16 mm

● Tube Material: Carbon Steel, Stainless Steel, Alloy Steel, Corten Steel, Steel duplex, Steel Super Duplex, Inconel, High Chrome High Nickle & Incolloy, materiale CK 20 è qualchì altru materiale.

● Fin Details

● Spessore Fins: Min.0,8 mm à Max.4 mm

● Altezza pinne: Min 0,25 "(6,35 mm) à Max.1,5" (38 mm)

● Fin Density: Min 43 Fins per metru à Max.287 Fins per metru

● Materiale: Steel Carbon, Stainless Steel, Alloy Steel, Carton Steel, Duplex Steel.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022