Ampia Gamma di Usi Per Tubi Fini Tipi H è HH

Materiale generale di tubu nudu: Alloy, Carbon Steel, Stainless Steel

Tubu nudu OD: 25-63 mm

Fin materiale generale: Alloy, Carbon Steel, Stainless Steel

Passu di l'aletta: 8-30 mm

Altezza pinna: <200 mm

Spessore di l'aletta: 1,5-3,5 mm

Tubu d'aletta di tipu H
STUDDEN FIN TUBE

Tubo alettato H (tubo alettato quadrato)

U tubu à aletta quadrata chjamata ancu H alette hè fatta per a ricuperazione di a caldaia di a centrale elettrica, a caldaia di l'industria, u furnace industriale, l'equipaggiu di energia di nave, chì ponu effittivamenti migliurà a rata d'utilizazione di carburante è organizà i forti cumpunenti di trasferimentu di calore in a canna di coda di u sistema.

A causa di u trasferimentu di calore di cunvezione di u gasu di fume à bassa temperatura - vale à dì, e caratteristiche di u gasu di fume nantu à a parete di u tubu di u coefficient esotermicu a1 hè assai più chjuca di u muru laterale di soda hè u coefficient esotermicu a2, hè necessariu aduttà a superficia di riscaldamentu estesa in a canna fumaria. latu di gas.Oghje, ciò chì hè utilizatu nantu à a caldaia hè economizer (chjamatu ancu economizzatore), chì hà i tippi cum'è seguitu: un tubu di luce, una piastra à viti, un tipu di tubu à aletta di ghisa, u tipu di tubu di muru di membrana, etc. In più di u tubu di luce. , u restu sò struttura di superficia allargata.

In u disignu di struttura, Fins pipe hà aduttatu una struttura siparata per u facile à nodo di parti grigi pipa, chì supera u prublema chì u tubu spirale faciule à polvera, frassini, è u difettu di resistenza di gas, è chì hè u pruduttu migliuratu di spirale finned. tubu.


Tempu di post: May-05-2022